Nascuda l’any 1999, la MJC va començar com una pràctica d’alumnes del cicle de Producció d’Audiovisuals i Espectacles de l’EMAV (Escola de Mitjans Audiovisuals). Tot i que inicialment es va concebre com a mostra d’audiovisuals, es va anar obrint a altres disciplines artístiques buscant la pluralitat i contrast entre diferents expressions artístiques.

Així doncs, es tracta d’una finestra a l’obra d’aquells qui tenen poca projecció, els “Joves Creadors” actuals, amb propostes artístiques innovadores presentades des de la versatilitat. No es busca la rivalitat ni la competició, sinó compartir propostes i idees.

Consulta la programació aquí.

Vídeo resum de l’any 2017

 

QUI SOM?

Som alumnes de segon de Realització de projectes audiovisuals i espectacles de l’Escola de Mitjans Audiovisuals de Barcelona (EMAV). Amb la creació d’aquesta mostra, pretenem posar en pràctica tots els coneixements adquirits sobre la producció i realització tècnica d’espectacles i esdeveniment.

En la MJC també hi participen els alumnes de segon d’Il·luminació i So, que ens ajuden a fer possible l’esdeveniment, creant així un equip de treball en el que cadascú aporta els coneixements adquirits als diferents cicles de formació.