David Carcelén Band + Escola Tri-tò : Jazz a la Boca
Dissabte 17 febrer – 19h amb entrada lliure
Aquest 2018, arribem a la novena edició del Jazz a la Boca.
El cicle de jazz jove de l’Espai Jove Boca Nord, té una periodicitat mensual (de gener a maig) i el seu objectiu és promoure les bandes de jazz compostes per músics joves de l’escena de Barcelona.
També volem mostrar les joves promeses vinculades a Escoles de Música del barri i ciutat, així oferint primers escenaris a joves de 13-20 anys.
En aquesta edició destaquem, dos joves músics que ja han participat al jazz a la boca que venen amb els seus discos debut des d’Amsterdam, on segueixen la seva formació: Irene Reig i Héctor Floría. També volem comentar la descarada joventut de Mar Vilaseca, acompanyada per l’estimat Roger Mir (Supersax) i Marçal Perramon, aquest segon de l’escuderia de la Sant Andreu Jazz band i recomanat pel mentor Miguel Zamarripa. David Carcelén és un clàssic del barri d’Horta i conegut del Boca Nord, que presenta el seu projecte de jazz fussió. I també destaquem que tindrem la col·laboració de 5 escoles de música als 5 concerts. Que no pari la música!
19h Big Band de l‘Escola de Música Tri-tò (Guinardó)
David Carcelén (1988) és el músic a l’ombra, el fet de ser batería, normalment, crea invisiblitat. Però aquest músic d’Horta, porta molts anys picant pedra amb molts i diferents projectes: Apac, Rocío Seligrat, Anthony Angenot. Recentment ha acabat la seva formació al grau superior de jazz i música moderna del Liceu.
Al Jazz a la Boca, ens presentarà el seu projecte final de carrera. Jazz-Fusió és la seva etiqueta, sempre ple d’energia i elegància. Per on va, enamora amb la seva música.
David Carcelén: bateria, amb clares influències del seu passat musical amb el grup APAC.
Julio Bernat: baixista del Brasil, graduat al Liceu, toca amb Adreu Martínez entre d’altres
Martín Díaz: saxo alt, graduat al Liceu, el Miguel Zenón català, tocant en Supersax i Underpool entre d’altres.
Kevin Díaz: de les illes Canàries, amb 19 anys estudiant al Liceu, el Robert Glasper canari, tocant a Barreiro project.
Frederic Fernandez: guitarrista, aporta tot el seu coneixement com a tècnic de so al seu so amb la guitarra, full effects!